onsdag 2 juli 2014

No worries

Hej hej reningsverket! Ni kanske har noterat att det kommit stora mängder blod i avloppet från mitt kvarter de senaste dagarna? Ja, ni behöver inte bli oroliga angående detta. Det ligger inte nån stor oxe i badkaret som långsamt förblöder och inte heller mördar jag folk om kvällarna medelst blodiga metoder.

Det är bara jag som börjat med tandtråd igen efter ett, eh, kortare uppehåll.

(Och med kortare menar jag att jag inte använt tandtråd på en sisådär 3-4 år när jag senast fick ett ryck och använde det i typ en vecka).

(MEN JAG GÖR DET JU NU! SLUTA TITTA ANKLAGANDE PÅ MIG! DET ÄR INTENTIONEN SOM RÄKNAS! Det vet ju ALLA.)






3 kommentarer:

Erika sa...

Du har små barn, allt är förlåtet!

MVH,
Livrädd_inför_tandläkarbesöket_på_måndag

Camabo sa...

Ha ha ha! Oxe!! Jag dööör!

Colombialiv sa...

Eh. Jag kanske också borde ta itu med det här med tandtråd. Gör det i ungefär lika ojämna intervaller som du.