måndag 3 december 2012

Helg utan magsår

Hörrni, jag hann med det mesta i helgen!

I lördags hade vi barnvakt och gick långpromenad och åt vuxentacos (ostar, korv, räkor, röror m.m.) och drack champagne och tittade på sju (!) avsnitt av Suits. Alltså himla himla HIMLA bra lördag måste jag säga, jag är väldigt nöjd där. På söndagen hann Charles och jag med ett besök på julmarknaden i gamla stan, och det var ju mysigt om man tycker att asgrinig unge som vägrar gå och ha vantar på sig i istidskyla mitt bland en miljard människor inklämda bland en massa små söta röda bodar som mys så visst. Då var det också himla HIMLA mysigt.

Sen dumpade jag av tjurig unge hemma och åkte och trängdes i Kista Galleria i min varmaste vinterjacka bland tusen miljaders människor. Det var inte mys vilken definition man än använder.

Så. Slut på redogörelse.




Inga kommentarer: