lördag 1 september 2012

Kommunikationen och jag

Den här helgen är jag på kurs i kommunikation. Eller som jag kallar det, gruppterapi.

Hursomhelst, vi sitter i ring på stolar och pratar känslor och behov och försöker nå vårt innersta. Eller ja, jag försöker göra det i alla fall. Men tyvärr låg det ett öppnat paket Ballerina kladdkakor ute i köket, så ni förstår ju kanske att mina tankar vandrade iväg ibland.

Men bara ibland. På rasterna var jag fullt närvarande! (Då hade jag nämligen fri tillgång till kakorna).

Men kursen blir säkert mer givande i morgon, för jag åt upp sista kakan idag.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Hahaha, du är ju bara för härlig!!

/ Den Lisa som kommenterade hos Mona härom dagen ;) Hoppas du vinner!

Anna sa...

Du har min fulla sympati och förståelse, jag menar vem kan vara närvarande med ett paket ballerina i köket?!!