fredag 29 juni 2012

Tips

Vill ni ha ett frukosttips? Först skivar man en banan i en tallrik och så kör man den en halv minut i mikron. God inledning va? För alla älskar ju varm banan.

Sen klickar man i turkisk/grekisk/rysk yoghurt (vilken yoghurt som helst som är tjock och köps i hink alltså), strör över kokosflingor och vaniljpulver. Vaniljpulver alltså, inte vaniljsocker. Köps i pyttepyttesmå glasburkar.

Och sen voilá! En frukost som smakar typ glass med friterad banan är klar! För alla vill ju egentligen äta efterrätter till frukost. Eller hur?


3 kommentarer:

It's all gonna be fine sa...

Varm banan är DJÄVULENS påfund. Har du det på pizza också?

Ps. yoghurten låter asgod dock.

S. sa...

Jag kan än i dag inte fatta att jag haft ett sommarjobb som gjorde att jag ca fyra dagar av sju kunde äta restaurangefterrätter till frukost!

Ska testa varm banan med yoghurt, låter gott!

Maria sa...

It´s all gonna be fine: Men nej, klart jag inte har det på pizza! Jag har inte choklad på pizza heller ;-)

S: Åh gud vilket drömjobb!