måndag 25 juni 2012

Förtal

Jag brukar somna i soffan om kvällarna, ofta med huvudet i Björns knä.

Och det är ju mysigt och allt det där, om det inte vore för att Björn envisas med att hitta på att jag snarkar. Bah! Som att jag skulle snarka liksom. Det är ju som att Silvia skulle bajsa (det vet ju alla att hon inte göra. ALLA).

Hursomhelst, ikväll sade han sig dessutom ha spelat in mig och så spelade han upp en raspig ljudinspelning för mig när vi hade lagt oss. Vad som hördes? Bakgrundsljud från tv:n och en liten gris som grymtade!

Min upprördhet vet inga gränser.



3 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Han har fifflat med inspelningen det hör jag det.

Magica de Hex sa...

Precis som jag, snarkar ALDRIG.

Fröken Svensson sa...

Va? Har han spelat in Mitt i naturen? Vad har det med saken att göra? *fattar ingenting*