onsdag 16 maj 2012

Ockuperat dass

Att komma till landet och se körsbärsträden stå i full blom var helt magiskt!




Ja, ni ser ju själva. Att upptäcka att dasset var fullt av cirka en miljon äckliga flugor var däremot mindre magiskt. Det får ni för er egen skull INTE se bilder på. Men vi kan ju bara säga så här - jag löste det där med kisseriet på annat sätt. Det får ni inte heller se bilder på.

Frågan jag ställer mig nu är därför: exakt hur mycket måste jag muta Björn för att han ska ta hand om det där ensam i morgon? Jag tänker att det är värt stora belopp.

3 kommentarer:

Singelmamman sa...

Det är ju svårt att hjälpa dig med råd, om du inte visar några bilder. Ja menar råd om exakt hur många flugor kontra beloppet du kanske bör ge Björn.

Westrahult sa...

Jag tror att det heter Dimilin eller något sådant. Man strör det på gödselstackar för att förhindra flugkläckningar och vad är ett utedass om inte en gödselstack? Annacarin

Björn sa...

Det här borde jag ha läst innan jag gjorde det gratis...