måndag 16 maj 2011

Upprörd

Men jaha, så kommer Björn hem och erbjuder sig att fixa klockan och jag sätter mig tillrätta och väntar på att han också ska börja skrika åt aset. Men så bara blippar han på alla knappar, precis som det står i bruksanvisningen, och precis som jag gjorde OCH SÅ PLÖTSLIGT FUNKAR KLOCKJÄVELN!

OCH NEJ, JAG VILL INTE SLUTA SKRIVA MED VERSALER! JAG ÄR FÖR ARG FÖR ATT SLUTA.

Dö klockjävel, dö. Jag ska minsann komma på en lämplig hämnd. Jag ska få den avskedad, uthängd i pressen som otrogen idiot och dessutom läcka falska nakenbilder.

Den ska minsann få se. Mig jävlas man inte med.

2 kommentarer:

Ting sa...

Och sen tittar de på en som om man är både hysterisk och sinnessjuk.
Jag blir fan mest förbannad på min man i såna lägen.
Står där och spelar smart liksom.
Skit i klockan.

Fröken Svensson sa...

Jag ser fram emot när ni kommer ut på löprundan och det där aset till klocka påpekar att du springer för långsamt/för fort... Ja du fattar... Räknar den kalorier är det säkert i underkant ;)

Hang in there!