lördag 28 maj 2011

Lite sur

Alltså kroppen, vi måste prata. Vi var ju ute igår och drack ganska mycket vin, som du kanske minns? Jo, jag tror nog att du gör det faktiskt. Det känns väldigt mycket så i huvudet idag alla fall.

Och jag tycker faktiskt att det kändes som att vi hade jättetrevligt igår, båda två. Och som att vi idag hade förtjänat sovmorgon idag, speciellt som det var Björns tur att gå upp med barnen också. Alla förutsättningar fanns där om vi säger så.

SÅ VARFÖR I HELVETE ENVISADES DU MED ATT VAKNA 07.00?

På riktigt, varför? Hur tänkte du där? Du får faktiskt ta och skärpa dig när det gäller sånt där (nej, jag har inte glöm Jönköping och det faktum att du då vaknade fem redan), för jag börjar bli riktigt irriterad på dig. Om du inte bättrar dig tror jag inte att vi kan vara kompisar längre. Då tänker jag skaffa en ny kropp. En mycket smalare, starkare och bättre kropp. Så det så.



1 kommentar:

Heidi sa...

Jag vaknar aldrig så tidigt av mig själv i vanliga fall, det händer enbart dagen efter alkoholintag. Då man VERKLIGEN skulle behöva sova ut. DÅ tycker kroppen att "tjolahopp - nu ska du opp" runt sjusnåret och tokvägrar att somna om.

Jag lider med dig.