måndag 3 maj 2010

Klart

Sådärja. Nu har jag deklarerat. Känns skönt att vara ute i god tid.

7 kommentarer:

Renée sa...

Jag har gått en dag över tiden (med deklarationen alltså) en gång och fick böta 500 spänn... Inte roligt alls...

Maria sa...

Så himla onödig kostnad! Undrar hur länge det dröjer innan jag får betala den för första gången.

Tjillevipp morsan sa...

Förra året drog jag på det till 23 brisen och blev lätt varm i armhålan när e-legitimationen inte funkade..så i år hade vi grym framförhållning- deklarerad och klar redan 20.40. Hepp!

The Queen of fucking Everything sa...

Jag deklarerade för typ en månad sen för jag är så himla duktig.... Tror jag? Det jobbiga är att jag minns ju inte- så nu sitter jag helt desperat och letar efter nån form av bekräftelse på att jag faktiskt HAR deklarerat??? Smart-nja, sådär va??

Gör aldrig idag vad du kan skjuta upp till i morgon, jag borde följt ditt exempel och nu ångrar jag mig bittert.

mikaela sa...

23.56! :) tur att man inte har företag...

Anne sa...

Vi lämnade in makens företagsdeklaration 23.50 i går kväll (natt). Hatar deklarationer och hatar skatteverket som aldrig kan skriva blankettguider så vanligt folk förstår. Alla har faktiskt inte revisor.

Maria sa...

Tjillevipp morsan: 20.40 - vilka mesar! Det är ju i klass med att göra det samma dag man får den.

The Queen of fucking Everything: Där har du för att du skulle vara duktig! Nu kanske du har lärt dig en läxa till nästa år?

Mikaela: Respekt!

Anne: Jag är djupt imponerad av er också. Och jag tror att skatteverket gör det för att jävlas. Skriver obegripliga blanketter alltså. Det ger dem en känsla av överlägsenhet.