söndag 7 mars 2010

Veckans google analytics

Men snälla rara ni, vad gör ni där hemma med era husdjur egentligen? Den här veckan har ni bland annat googlat saker som "hamster bryta ben", "hamster kladdiga ögon", "kan man göra med hamstrar" och "hjärnskakning". De två sistnämnda hoppas jag verkligen inte var från en och samma person!

Jag vet inte riktigt vad ni vill ha från mig när det gäller det här, jag är ju naturligtvis emot all sorts djurplågeri (och officiellt anser jag väl också att hamstrar är djur antar jag, jag vill inte hamna i trubbel här) så jag tänker verkligen inte upplysa er om hur ni bryter benen av era små skadedjur eller ännu värre saker.

Seså, ta och kamma er nu och gör er av med dessa små skadedjur istället för att hålla på att plåga dem. Och dra för sjutton inte in mig i era konstiga små böjelser, ok? Nästa vecka vill jag se att ni googlat saker som "skitsnygg", "jävligt rolig", "fantastiskt smart" , eller kanske bara "bäst" och sen hamnat här. Seså, off you go och googla rätt saker nu. Jag vet att ni kan.

Inga kommentarer: